Nieuwsbrief Juni 2017

zondag 18 juni 2017 16:04

Bij de meeste leden ligt nu de nieuwsbrief van juni 2017 op de digitale mat.
Deze nieuwsbrief staat vol met informatie gericht op de komende gemeenteraadsverkiezingen van november dit jaar.

Om te beginnen is afgelopen zaterdag een mooie kandidatenlijst vastgesteld en de gekozen lijsttrekker Evert Stellingwerf is er zeer over te spreken. Ook is het verkiezingsprogramma klaar om gedrukt te worden. Het campagneteam kan aan de slag. Allerlei over het campagneteam is in de nieuwsbrief te lezen. En heb je zin om je aan te sluiten bij het team, dan ben je uitgenodigd. Zie hiervoor verder op de website.

Natuurlijk zit de fractie ook niet stil en een belangrijke wijze van aandacht vragen over bepaalde onderwerpen is het stellen van vragen aan het college. En dat doet de fractie dan ook!

Wil je meer weten en praten over de opstelling van Jesse Klaver in de kabinetsformatie? Kom dan meepraten met Isabelle Diks op onze bekende en gezellige vrijdagmiddagborrel, 23 juni en dit keer in de bovenzaal van de Walrus.

Lees over al deze zaken in de nieuwsbrief en op onze website!