Campagne Gemeenteraadsverkiezingen november 2017

dinsdag 04 juli 2017 10:52

Campagneteam
De gemeenteraadsverkiezingen in november 2017 komen snel dichterbij. Om in navolging van de landelijke verkiezingen van maart ook hier een mooie verkiezingswinst te realiseren is het campagneteam al volop actief. Er worden plannen gesmeed en al kleine activiteiten georganiseerd. Zo is in mei al een tweetal huis-aan-huisacties georganiseerd, is het Groene Lintje uitgereikt aan Chantal Melching en komt Isabelle Diks op 23 juni in Leeuwarden vertellen over de formatieonderhandelingen in Den Haag.

Femke Molenaar, campagneleider
Femke is sinds november afgelopen jaar actief binnen GroenLinks en sinds maart actief als campagneleider van Leeuwarden voor PAL GroenLinks. Een van de belangrijkste dingen in die hoedanigheid is om zoveel mogelijk leden en sympathisanten te betrekken (bij de activiteiten, informatiestroom en de campagne) en met elkaar te verbinden. Ze gaat daarom met zoveel mogelijk mensen in gesprek om ze te leren kennen en te horen welke bijdragen ze willen en kunnen leveren aan PAL GroenLinks. Mooie ideeën zijn van harte welkom!

Als Campagneleider zet ze de grote lijnen uit, bewaakt ze de kwaliteit, stuurt ze het team aan en onderhoudt de contacten met het landelijk bureau.

Naast Femke bestaat het campagneteam uit:

• Jildou Visser, communicatie
• Thewis Kooistra, bestuur
• Evert Stellingwerf, fractie en lijsttrekker
• Douwe Hoekstra, Dwars
• Iris Bos
• Andries Bergsma
• Diede Dijkstra (tot half juli ism Iris Meines), coördinator huis-aan-huis en studentenactiviteiten

Het campagneteam heeft in mei al een tweetal huis-aan-huisacties georganiseerd.
Aan de hand van een paar vragen is het team in gesprek gegaan met inwoners van onze gemeente. Wij vinden het belangrijk om te weten wat bij hen speelt en welke thema’s in hun wijk of dorp leven.

Meer weten?

• Heb je zin om mee te doen?
• Heb je een leuk idee voor in de campagne?
• Heb je vragen over campagne-activiteiten?
• Wil je gewoon meer weten?

Neem dan contact op met Femke via 06-29197651 of f.molenaar@palgroenlinks.nl

Wil je op de hoogte blijven?
facebook en volg het campagnenieuws op de website!