22 september opening campagnepand

zondag 17 september 2017 22:26

Vrijdag 22 september opent PAL GroenLinks haar campagnehoofdkwartier aan de Tuinen 5 in Leeuwarden. Dit wordt gevierd met iedereen die de afgelopen tijd betrokken was dan wel interesse heeft getoond voor PAL GroenLinks. Dus heb je een bijdrage geleverd aan een Groenere en Socialere gemeente Leeuwarden dan ben je van harte welkom voor een hapje en een drankje in het PAL GroenLinks hoofdkwartier.

Openingsfeest campagnehoofdkwartier PAL GroenLinks

• Vrijdag 22 september
  • Tuinen 5
  • Vanaf 16:45u tot 20:00 uur

Lijsttrekker Evert Stellingwerf zal een korte toespraak houden waarna het feestje los zal barsten met muziek, hapjes en drankjes.

22 november
Met de gemeenteraadsverkiezingen op komst op 22 november is PAL GroenLinks al sinds mei van dit jaar aan het campagnevoeren in onze gemeente. PAL GroenLinks wil een socialer beleid, en een gemeente waar het werk eerlijk verdeeld wordt. Wij willen een duurzame wereld voor onszelf en voor ons nageslacht en we willen een empathische gemeente, een gemeente waar je mag zijn wie je bent. Een plek waar iedereen zich thuis voelt. Dat is de gemeente Leeuwarden voor PAL GroenLinks. Wij willen met Tuinen 5 een plek creëren waar we samen kunnen komen, waar we elkaar kunnen inspireren, waar we met elkaar in gesprek kunnen gaan, en waar we met z’n allen kunnen ontspannen.