Een indoorpicknick

maandag 11 september 2017 22:46

Ja, dat is weer eens iets anders! De berichten leken wel aardig, maar om half vier regende het toch, daarna werd het wel weer droog. Toch bleef het somber en dus werd besloten: we pakken onze kleedjes bij elkaar en nemen de campingstoeltjes mee naar De Tuinen. Dit zo schrijvende lijkt het of we toch op ons kleedje in het groene gras zijn neergestreken. Maar het zit anders!

De Tuinen
De Tuinen 5 is de komende 3 maanden de uitvalsbasis voor de PAL GroenLinks campagne. De sleutel van het pand is al in het bezit van het campagneteam, maar verder is het nog niet erg ingericht. Er zal de komende week hard gewerkt worden om het aan te kleden. Nu was het er nog tamelijk leeg en dus konden we er een kleedje neerleggen en de stoeltjes neer zetten. Zo werd de picknick aan De Tuinen een indoorpicknick!

Heel PAL GroenLinks bakt
Natuurlijk waren de trouwe picknickers van PAL GroenLinks gekomen. Zij weten als geen ander dat de ledenpicknick gezellig, vertrouwd en ontspannend is. Daarnaast waren er ook nieuwe picknickgezichten en Bauke van Evert scharrelde gezellig kruipend rond.
Er was weer van allerlei lekkers meegebracht. Zoals elk jaar was er stokbrood, salades, kruidenboter, fruit en drank. Daarnaast zorgde ‘heel PAL GroenLinks bakt’ met als thema wortel en biet, voor de heerlijkste verrassingen: bietenbrownies, worteltaart, bietensalades, hartige vegetarische worteltaart, stokjes met wortel en biologische biet en bietensmoothie. De jury bestaande uit Evert (lijsttrekker) en Andries (pandbaas) lieten het zich goed smaken en besloten dat deze laatste creatie, de bietensmoothie, de hoofdprijs moest krijgen. Elsa (PAL GroenLinks voorzitter) was de gelukkige kok en dus de winnaar.

Ook de ledenpicknick 2017, een indoorpicknick, was een succes!