Nieuwsbrief september 2017

maandag 04 september 2017 09:48

Bij de meeste leden ligt nu de nieuwsbrief van september 2017 op de digitale mat. Deze nieuwsbrief staat vol met informatie gericht op de komende gemeenteraadsverkiezingen van november dit jaar.

Het campagneteam is aardig op stoom. De vaart zit er nu in, zeker omdat er per 1 september een eigen campagnepand als uitvalsbasis voor activiteiten is. De Tuinen 5 wordt op dit moment ingericht, maar daarvoor zijn nog wel wat spulletjes nodig, vandaar dat in de nieuwsbrief hiervoor een oproep gedaan wordt.

De eerste huis-aan-huis actie staat gepland. De komende periode zal dit DE campagneactiviteit zijn. De oproep is: Doe Mee en Meld je aan!

De ledenpicknick vindt dit jaar plaats op zondag 10 september in Westerpark. Het is altijd weer gezellig om met elkaar in de buitenlucht op een kleedje ongedwongen een drankje en een hapje te delen. Volg wel de sociale media en de website, want het weer kan roet in het eten strooien.

De top vijf van de lijst is op een fietsexcursie geweest om de band te versterken met het nieuwe platteland van Leeuwarderadeel.

Lees meer over allerlei campagne zaken en over de verkiezingen van november 2017 in deze nieuwsbrief en op onze website!